Na een verschrikkelijke nacht, in een hotel de naam niet waardig, zijn we vroeg opgestaan. We konden niet snel genoeg weg uit het slechtste hotel dat we tot hiertoe ooit bezocht hebben.
Het verkeer onderweg naar Toronto viel heel goed mee. We hebben een kleine tussenstop gemaakt in Ajax. Lieve had daar een knutselwinkeltje gevonden en wou dat eens bezien. We zijn redelijk vroeg in Toronto aangekomen. Als bij wonder ben ik niet verkeerd gereden al had de GPS dat liever anders gezien.

We waren eigenlijk veel te vroeg in het Soho Metropolitan hotel in Toronto. Toen we ons aanmeldde riep de receptioniste meteen via de intercom de kuisploeg op. We’ve got a 1 for 433, guests have arrived. Waarna ze vriendelijk meldde dat haar collega ons even met de bagage ging helpen en dat we nadat we de auto in de parking hadden gezet onze kamer inkonden. De parking is meteen naast het hotel. We hebben een mooie plek, net naast de ingang tussen een Porsche en een Range Rover.
Toen we in de lobby aankwamen stond de bell boy al klaar met onze bagage en de sleutel voor onze kamer. Hij heeft ons zelfs een rondleiding in de kamer gegeven. Echt fantastisch om zo ontvangen te worden. De kamer is tiptop in orde en heeft een aantal verassende features, zoals een vloerverwarmde badkamer, een dressing om ‘U!’ tegen te zeggen, elektronische gordijnen en een enorm zacht bed.
We gaan nu wat aïki noodles eten en dan ga ik een relaxerend bad nemen. Deze middag trekken we de stad in en gaan we ontdekken wat Toronto zoal te bieden heeft.